Klantenservice

Voor al uw informatie

Veelgestelde vragen

Onze klantenservice staat iedere werkdag van 10:00 tot 17:30 uur voor u klaar. U kunt uw vraag per e-mail aan ons stellen. Indien u reeds een bestelling heeft gedaan, verzoeken wij u vriendelijk uw ordernummer te vermelden. U kunt een e-mail sturen middels deze link: Contactpagina

Heeft u liever persoonlijk contact? Dat kan! U kunt ons op werkdagen bereiken van 09:00 tot 17:30 uur en op zaterdag van 10:00 tot 17:00 uur, via telefoonnummer 088-1168811.

Omdat wij niet op voorhand bepalen wanneer onze uitverkoop van start gaat of wanneer wij onze collectie verder afprijzen, kunnen wij u helaas geen garantie bieden dat onze artikelen later verder afgeprijsd zullen worden. Bovendien heeft u op het moment van aankoop de mogelijkheid om het artikel in kwestie te bestellen, welke wellicht later niet meer op voorraad is.

In geval van een klacht over een besteld product of over de afwikkeling van uw bestelling verzoeken wij u vriendelijk eerst (telefonisch) contact op te nemen met ons kantoor op tel.: 0183 – 631490 of per e-mail: webshop@vanzuilenmode.nl. U ontvangt hiervan geen automatische ontvangstbevestiging. Klachten die wij via e-mail ontvangen worden binnen 24 uur beantwoordt. Wij bieden binnen 14 dagen een gepaste oplossing voor uw klacht.

Bent u niet tevreden met de afhandeling van uw klacht? Dan kunt u deze voorleggen aan de Geschillencommissie Thuiswinkel, Postbus 90600, 2509 LP te Den Haag (www.sgc.nl). Tevens kunt u uw klacht voorleggen aan de Geschillencommissie via het Europees ODR Platform (http://ec.europa.eu/consumers/odr/

Alle producten die door u bij ons besteld zijn, vallen onder de wettelijke garantie. Dit betekent dat het door u bestelde artikel datgene moet doen wat u er in alle redelijkheid van mag verwachten. 

De algemene garantie is alleen geldig met bon/betalingsbewijs tot 6 maanden na aankoop en geldt onverminderd de rechten welke de consument al heeft omtrent garantie en conformiteit. Gebreken die niet door slijtage veroorzaakt zijn, worden vakkundig gerepareerd. Is reparatie niet mogelijk, dan ontvangt u van ons een vervangend paar. Indien er geen vervangend paar voorradig is, storten wij het aankoopbedrag retour op uw rekening. RETOURADRES:

Van Zuilen Mode
Arkelstraat 28-38
4201 KD Gorinchem

Garantietermijn

Op ieder artikel zit standaard een wettelijke garantie. Wettelijke garantie wil zeggen dat een product datgene is of moet doen wat de consument er in alle redelijkheid van mag verwachten

Mocht het aangeschafte product binnen deze periode gebreken vertonen dan heeft u recht op vervanging of reparatie van het product.
U heeft geen recht op garantie indien:

– De schade is ontstaan door opzet of nalatigheid.
– Er sprake is van een verwachtingspatroon bij normaal gebruik, bijvoorbeeld slijtage.

Garantieprocedure

Als een door u besteld artikel na ontvangst niet in orde blijkt, neemt u dan alstublieft direct contact met ons op. Wij zullen er uiteraard alles aan doen om dit met u op te lossen. De kosten voor het retourzenden van een terechte klacht of defect artikel is voor de rekening van Van Zuilen Mode. Wij zullen de verzendkosten met terugwerkende kracht aan u terugstorten.

Wij verzamelen onze reviews via het platform van Kiyoh. Alle beoordelingen worden gecontroleerd op echtheid. Zo weet je zeker dat de reviews over onze winkel en webshop zijn gescherven door onze echte klanten. Na aankoop nodigen we al onze klanten uit om een beoordeling achter te laten. Als niet zeker is dat een review afkomstig is van een klant die iets heeft gekocht dan vraagt kiyoh om een aankoopbewijs. Zo voorkomen we nepreviews. Meer informatie hierover vind je op de informatie-voor-consumenten.

Als een review wordt geplaatst nadat producten of diensten gratis zijn geleverd of er sprake was van een betaalde samenwerking, dan wordt dit duidelijk vermeld. Meer informatie hierover vind je op de reviewpagina van kiyoh.

Als eerste op de hoogte

Van de nieuwste trends