service
De meeste klanten wilden weten
  • Betaalmogelijkheden

    Wanneer u een bestelling plaatst, kunt u een keuze maken uit de volgende betalingsmogelijkheden: iDEAL, CreditCard, PayPal, Achteraf Betalen en Bancontact/Mistercash. Uw betaling wordt afgehandeld door betalingssysteem Buckaroo.

  • Bezorging rond de feestdagen

    Tijdens de feestdagen kan het voorkomen dat uw bestelling niet binnen 1 dag in huis is.

    Onze excuses voor het ongemak, u kunt uw pakket volgen met uw Track & Trace code.

  • Moet ik verzendkosten betalen?

    Uw bestelling boven de 50 euro wordt gratis verzonden. Bij bestelling met een aankoopbedrag van 50 euro of minder, worden 5 euro verzendkosten in rekening gebracht.

  • Hoe krijg ik contact met Van Zuilen Mode?

    U kunt uw question per e-mail aan ons stellen. Indien u reeds een bestelling heeft gedaan, verzoeken wij u vriendelijk uw ordernummer te vermelden. U kunt een e-mail sturen middels deze link: Contact pagina

  • Wat is iDEAL?

    iDEAL is online betalen via uw eigen telebankiersysteem thuis. Deelnemende banken aan het iDEAL-telebankiersysteem zijn ABN AMRO, Fortis, ING, Rabobank en SNS. Met iDEAL rekent u af in uw vertrouwde internet betaalomgeving, op basis van specifieke beveiligingsmethodes van uw eigen bank.

  • Betaal ik verzendkosten voor het retourneren van mijn pakket?

    Kosten voor de retourzending van bestellingen binnen Nederland zijn voor eigen rekening.

    Indien er sprake is van een klacht of tekortkoming aan onze kant, vergoeden wij uiteraard de gemaakte verzendkosten in overleg.

  • Wat is PayPal?

    PayPal is een wereldwijd gebruikte betaalmethode dat gekoppeld is aan uw e-mailadres(sen). Door middel van het opgeven van uw    e-mailadres en de bijbehorende beveiligingscode kunt u geld van uw PayPal rekening overmaken of geld op uw PayPal rekening storten. Heeft u een PayPal account dan kunt u met behulp van de betaalmethode PayPal bij ons uw betaling verrichten. Om met PayPal te kunnen betalen heeft u een PayPal rekening/account nodig, u kunt uw PayPal rekening openen op: www.paypal.nl. Een PayPal rekening openen is gratis, veilig en betrouwbaar. PayPal rekeningen zijn beschikbaar voor bedrijven, consumenten, stichtingen,etc. Heeft u geen internetbankieren maar wel een PayPal rekening, dan is onze betaalmethode PayPal voor u wellicht de perfecte betaalmethode om veilig, betrouwbaar en gemakkelijk uw bestelling, product of dienst te voldoen. PayPal is internationaal en kent geen grenzen en is uitstekend geschikt voor internationale betalingen.

  • Wanneer heb ik mijn bestelling in huis?

    Wij verzenden uw bestelling binnen 1 tot 3 werkdagen* na besteldatum. Na onze zorgvuldige kwaliteitscontrole levert PostNL vervolgens uw bestelling op uw afleveradres af. Bij een afleveradres buiten Nederland,  duurt de bezorging enkele dagen langer.

    * Tijdens uitverkoopperiodes streven wij ernaar uw bestelling binnen 5 werkdagen aan u te verzenden.

  • Is uw website beveiligd?

    Via een beveiligde lijn leiden wij uw betaling naar de internetkassa, die de afhandeling van de transactie verzorgt. Aan het slotje onderin uw scherm kunt u zien dat de gegevens gecodeerd verstuurd worden via een zogenaamde "secure connection". Heeft de internetkassa de betaling ontvangen, gaat Van Zuilen Mode uw bestelling klaarmaken.

  • Wie bezorgt mijn bestelling?

    PostNL bezorgt uw bestelling.

  • Waar kan ik met mijn klacht terecht?

    In geval van een klacht over een besteld product of over de afwikkeling van uw bestelling verzoeken wij u vriendelijk eerst (telefonisch) contact op te nemen met ons kantoor op tel.: 0183 - 631490 of per e-mail: webshop@vanzuilenmode.nl. U ontvangt hiervan geen automatische ontvangstbevestiging. Klachten die wij via e-mail ontvangen worden binnen 24 uur beantwoordt.

    Bent u niet tevreden met de afhandeling van uw klacht? Dan kunt u deze voorleggen aan de Geschillencommissie Thuiswinkel, Postbus 90600, 2509 LP te Den Haag (www.sgc.nl). Tevens kunt u uw klacht voorleggen aan de Geschillencommissie via het Europees ODR Platform (http://ec.europa.eu/consumers/odr/).

  • Garantieprocedure

    Garantietermijn
    Op ieder artikel zit standaard een wettelijke garantie. Wettelijke garantie wil zeggen dat een product datgene is of moet doen wat de consument er in alle redelijkheid van mag verwachten

    Mocht het aangeschafte product binnen deze periode gebreken vertonen dan heeft u recht op vervanging of reparatie van het product.
    U heeft geen recht op garantie indien:

    - de schade is ontstaan door opzet of nalatigheid
    - er sprake is van een verwachtingspatroon bij normaal gebruik, bijvoorbeeld slijtage

    Garantieprocedure
    Als een door u besteld artikel na ontvangst niet in orde blijkt, neemt u dan alstublieft direct contact met ons op. Wij zullen er uiteraard alles aan doen om dit met u op te lossen.
    De kosten voor het retourzenden van een terechte klacht of defect artikel is voor de rekening van Van Zuilen Mode. Wij zullen de verzendkosten met terugwerkende kracht aan u retourneren.

     

  • Kan ik mijn bestelling retourneren?

    Mocht het artikel niet aan uw verwachting voldoen, kunt u binnen 14 dagen na ontvangst de overeenkomst herroepen. U heeft na ontvangst van uw bestelling 14 dagen de tijd om te herroepen, na herroeping heeft u nog 14 dagen om de producten terug te sturen.

    U ontvangt het retourformulier naar Europees model bij de aflevering van uw bestelling, waar u, indien gewenst, gebruik van kunt maken. U kunt het modelformulier voor herroeping terugvindenvia de volgende link; https://www.vanzuilenmode.nl/algemene-voorwaarden/#modelformulier

    Wij verzoeken u het retourformulier dat bijgevoegd is bij uw bestelling, ingevuld bij de retourzending te voegen en duidelijk aan te geven of u het betaalde bedrag terugbetaald wilt krijgen of dat u het artikel wenst te ruilen. Tevens vindt u op het retourformulier het retouradreslabel dat u kunt gebruiken om de artikelen terug te sturen.

    Hierna kunt u het pakket afgeven op een agentschap van PostNL. Pakketten worden door PostNL voorzien van een 3S code. Met deze code is het voor u mogelijk om het verzendtraject van pakket te volgen via de site van PostNL www.tracktrace.nl en zo te zien wanneer het pakket op de plaats van bestemming is aangekomen. Vraagt u op het postagentschap daarom altijd om het 3S nummer.

    Kosten voor retourzending binnen en buiten Nederland zijn voor eigen rekening.Wij zullen het volledige aankoopbedrag (inclusief eventuele verzendkosten voor de heenzending) zo snel mogelijk, maar uiterlijk binnen 14 dagen na ontbinding terugstorten.

    U kunt artikelen die via de webshop zijn aangekocht ook retourneren via één van onze winkels. Indien producten zijn beschadigd kunnen wij kosten in rekening brengen voor de waardevermindering. Deze uitleg is ook van toepassing op aankopen gedaan gedurende de uitverkoopperiode. Voor verdere vragen/ toelichting kunt u contact opnemen via: webshop@vanzuilenmode.nl."

    RETOURADRES:

    VAN ZUILEN MODE WEBSHOP
    Arkelstraat 28-38
    4201 KD Gorinchem