service
De meeste klanten wilden weten
  • Betaalmogelijkheden

    Wanneer u een bestelling plaatst, kunt u een keuze maken uit de volgende betalingsmogelijkheden: iDEAL, CreditCard, PayPal, Achteraf Betalen en Bancontact/Mistercash. Uw betaling wordt afgehandeld door betalingssysteem Buckaroo.

  • Levertermijn tijdens SALE en feestdagen

    Wij doen ons uiterste best alle bestellingen nog dezelfde dag te versturen.

    Echter, tijdens de uitverkoop en feestdagen kan de levertermijn langer zijn dan 1 werkdag, onze excuses hiervoor.

    UIteraard houden wij u ten alle tijden op de hoogte van de voortgang van uw bestelling.

  • Moet ik verzendkosten betalen?

    Uw bestelling boven de 50 euro wordt gratis verzonden. Bij bestelling met een aankoopbedrag van 50 euro of minder, worden 5 euro verzendkosten in rekening gebracht.

  • Hoe krijg ik contact met Van Zuilen Mode?

    U kunt uw vraag per e-mail aan ons stellen. Indien u reeds een bestelling heeft gedaan, verzoeken wij u vriendelijk uw ordernummer te vermelden. U kunt een e-mail sturen middels deze link: Contact pagina

    Heeft u liever persoonlijk contact? Dan kunt u ons op werkdagen bereiken van 10.00 tot 17.30 uur en op zaterdag van 10.00 tot 17.00, via telefoonnummer 088 1168811.

  • Hoe kan ik een bestelling plaatsen?

    Doorloop de volgende stappen om uw bestelling te plaasten:

    -Kies de maat van het gewenste artikel.

    -Klik op: Plaats in winkelwagen.

    -Ga naar het winkelwagentje en controleer uw bestelling en het totaalbedrag. Eeventuele actiecodes kunt u hier invullen.

    -Klik op volgende en vul uw gegevens in. Kies daarna voor de gewenste betaalmethode.

    -U krijgt nogmaals een overzicht van uw bestelling, klik hierna op "Betalen" en u wordt doorgeleid naar een beveiligde betaalomgeving.

    -Als de betaling is gelukt, krijgt u een bevestiging te zien in uw scherm, ook ontvangt u deze via e-mail.
    Mocht u geen bevestiging ontvangen, neemt u dan asltublieft contact met ons op, dan helpen wij u verder! 

  • Wat is iDEAL?

    iDEAL is online betalen via uw eigen telebankiersysteem thuis. Deelnemende banken aan het iDEAL-telebankiersysteem zijn ABN AMRO, Fortis, ING, Rabobank en SNS. Met iDEAL rekent u af in uw vertrouwde internet betaalomgeving, op basis van specifieke beveiligingsmethodes van uw eigen bank.

  • Betaal ik verzendkosten voor het retourneren van mijn pakket?

    Kosten voor de retourzending van bestellingen binnen Nederland zijn voor eigen rekening.

    Wij adviseren u een retourzending altijd te laten versturen met pakketpost, zodat u een Track & Trace code krijgt.

    Zo is uw retourzending makkelijk te volgen.

    Indien er sprake is van een klacht of tekortkoming aan onze kant, vergoeden wij uiteraard de gemaakte verzendkosten in overleg.

  • Wat is PayPal?

    PayPal is een wereldwijd gebruikte betaalmethode dat gekoppeld is aan uw e-mailadres(sen). Door middel van het opgeven van uw    e-mailadres en de bijbehorende beveiligingscode kunt u geld van uw PayPal rekening overmaken of geld op uw PayPal rekening storten. Heeft u een PayPal account dan kunt u met behulp van de betaalmethode PayPal bij ons uw betaling verrichten. Om met PayPal te kunnen betalen heeft u een PayPal rekening/account nodig, u kunt uw PayPal rekening openen op: www.paypal.nl. Een PayPal rekening openen is gratis, veilig en betrouwbaar. PayPal rekeningen zijn beschikbaar voor bedrijven, consumenten, stichtingen,etc. Heeft u geen internetbankieren maar wel een PayPal rekening, dan is onze betaalmethode PayPal voor u wellicht de perfecte betaalmethode om veilig, betrouwbaar en gemakkelijk uw bestelling, product of dienst te voldoen. PayPal is internationaal en kent geen grenzen en is uitstekend geschikt voor internationale betalingen.

  • Wanneer heb ik mijn bestelling in huis?

    Wij verzenden uw bestelling nog dezelfde dag, indien wij moeten afwijken van deze termijn, stellen wij u daarvan direct op de hoogte.
    Schoenen worden verzonden door onze partner van den Assem Schoenen, hiervan is de levertijd 3 werkdagen.

    Na onze zorgvuldige kwaliteitscontrole levert PostNL vervolgens uw bestelling op uw afleveradres af. Bij een afleveradres buiten Nederland,  duurt de bezorging enkele dagen langer.

    * Tijdens uitverkoopperiodes streven wij ernaar uw bestelling binnen 5 werkdagen aan u te verzenden.

  • Is uw website beveiligd?

    Via een beveiligde lijn leiden wij uw betaling naar de internetkassa, die de afhandeling van de transactie verzorgt. Aan het slotje onderin uw scherm kunt u zien dat de gegevens gecodeerd verstuurd worden via een zogenaamde "secure connection". Heeft de internetkassa de betaling ontvangen, gaat Van Zuilen Mode uw bestelling klaarmaken.

  • Wie bezorgt mijn bestelling?

    PostNL bezorgt uw bestelling.

    U ontvangt van ons een e-mail wanneer uw bestelling is verzonden, met een track & trace code van Post NL.
    Wanneer u niet thuis bent bij afleverpoging 1, zal de chauffeur trachten uw pakket bij de buren af te leveren.
    Als dat niet lukt, zal de chauffeur de volgende werkdag een tweede poing doen. 
    Wanneer de afleverpoging dan nog niet is geslaagd, wordt uw pakket bij een dichtsbijzijnd Post NL punt afgeleverd.

  • Waar kan ik met mijn klacht terecht?

    In geval van een klacht over een besteld product of over de afwikkeling van uw bestelling verzoeken wij u vriendelijk eerst (telefonisch) contact op te nemen met ons kantoor op tel.: 0183 - 631490 of per e-mail: webshop@vanzuilenmode.nl. U ontvangt hiervan geen automatische ontvangstbevestiging. Klachten die wij via e-mail ontvangen worden binnen 24 uur beantwoordt. Wij bieden binnen 14 (kalender)dagen een gepaste oplossing voor uw klacht.

    Bent u niet tevreden met de afhandeling van uw klacht? Dan kunt u deze voorleggen aan de Geschillencommissie Thuiswinkel, Postbus 90600, 2509 LP te Den Haag (www.sgc.nl). Tevens kunt u uw klacht voorleggen aan de Geschillencommissie via het Europees ODR Platform (http://ec.europa.eu/consumers/odr/).

  • Garantieprocedure

    Garantietermijn
    Op ieder artikel zit standaard een wettelijke garantie. Wettelijke garantie wil zeggen dat een product datgene is of moet doen wat de consument er in alle redelijkheid van mag verwachten

    Mocht het aangeschafte product binnen deze periode gebreken vertonen dan heeft u recht op vervanging of reparatie van het product.
    U heeft geen recht op garantie indien:

    - de schade is ontstaan door opzet of nalatigheid
    - er sprake is van een verwachtingspatroon bij normaal gebruik, bijvoorbeeld slijtage

    Garantieprocedure
    Als een door u besteld artikel na ontvangst niet in orde blijkt, neemt u dan alstublieft direct contact met ons op. Wij zullen er uiteraard alles aan doen om dit met u op te lossen.
    De kosten voor het retourzenden van een terechte klacht of defect artikel is voor de rekening van Van Zuilen Mode. Wij zullen de verzendkosten met terugwerkende kracht aan u retourneren.

     

  • Kan ik mijn bestelling retourneren?

    Mocht het artikel niet aan uw verwachting voldoen, kunt u binnen 14 dagen na ontvangst de overeenkomst herroepen. U heeft na ontvangst van uw bestelling 14 dagen de tijd om te herroepen, na herroeping heeft u nog 14 dagen om de producten terug te sturen.

    U ontvangt het retourformulier naar Europees model bij de aflevering van uw bestelling, waar u, indien gewenst, gebruik van kunt maken. U kunt het modelformulier voor herroeping terugvindenvia de volgende link; https://www.thuiswinkel.org/data/uploads/reglementen/Modelformulier_voor_herroeping.docx

    Wij verzoeken u het retourformulier dat bijgevoegd is bij uw bestelling, ingevuld bij de retourzending te voegen en duidelijk aan te geven of u het betaalde bedrag terugbetaald wilt krijgen of dat u het artikel wenst te ruilen. Tevens vindt u op het retourformulier het retouradreslabel dat u kunt gebruiken om de artikelen terug te sturen.

    Hierna kunt u het pakket afgeven op een agentschap van PostNL. Pakketten worden door PostNL voorzien van een 3S code. Met deze code is het voor u mogelijk om het verzendtraject van pakket te volgen via de site van PostNL www.tracktrace.nl en zo te zien wanneer het pakket op de plaats van bestemming is aangekomen. Vraagt u op het postagentschap daarom altijd om het 3S nummer.

    Kosten voor retourzending binnen en buiten Nederland zijn voor eigen rekening.Wij zullen het volledige aankoopbedrag (inclusief eventuele verzendkosten voor de heenzending) zo snel mogelijk, maar uiterlijk binnen 5 werkdagen na ontbinding terugstorten.

    Indien u slechts een deel van je bestelling retour stuurt dan worden de kosten voor levering niet teruggestort. Wij betalen u terug met hetzelfde betaalmiddel als waarmee u de oorspronkelijke transactie heeft verricht, tenzij u uitdrukkelijk anderszins heeft ingestemd; in ieder geval zullen u voor zulke terugbetaling geen kosten in rekening worden gebracht. Wij mogen wachten met terugbetaling tot wij de goederen hebben teruggekregen, of u heeft aangetoond dat u de goederen heeft teruggezonden, al naar gelang welk tijdstip eerst valt.

    U kunt artikelen die via de webshop zijn aangekocht ook retourneren via één van onze winkels. Indien producten zijn beschadigd kunnen wij kosten in rekening brengen voor de waardevermindering. Deze uitleg is ook van toepassing op aankopen gedaan gedurende de uitverkoopperiode. Voor verdere vragen/ toelichting kunt u contact opnemen via: webshop@vanzuilenmode.nl."

    RETOURADRES:

    VAN ZUILEN MODE WEBSHOP
    Arkelstraat 28-38
    4201 KD Gorinchem 

  • Wat is Achteraf Betalen?

    Met Achteraf Betalen kunt u uw bestelling na ontvangst, binnen 14 dagen, betalen.
    U ontvangt, direct na het plaatsen van uw bestelling, een e-mail met betaallink, waarna u binnen de termijn uw bestelling kunt betalen met een digitale betaalwijze naar keuze.

    U gaat, door te kiezen voor achteraf betalen, een betaalverplichting aan.

  • Wat is betalen met creditcard?

    U kunt bij ons betalen met de volgende creditcards: Mastercard, Visa.

    Kijk voor de algemene voorwaarden om te betalen met creditcard op de website van uw bank.